Teröristler örgütün artık bitme noktasına geldiğini, askerlerin teslim olanlara iyi davranıp yemek vermelerinin örgütün başındaki isimlerin moralini bozduğunu söyledi. Aç olduklarını söyleyen teröristler üzerlerinde silah olmadığından askerlerin emin olması için çıplak bir şekilde teslim olduklarını belirttiler.